علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

شرکت اپل تصمیم دارد در ماه سپتامبر سال 2018 از سه گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند.

از شایعه تا واقعیت؛ هرآنچه که باید درباره آیفون 11 شرکت اپل بدانید +تصاویر پس از شایعات بسیاری که درباره نسل 2018 گوشی‌های هوشمند شرکت اپل منتشر شده بود، مسئولان این شرکت سرانجام با ارسال دعوتنامه‌های مخصوصی، تاریخ رونمایی از آیفون‌های 2018 را مشخص کردند.

به گفته مسئولان اپل، نسل 2018 آیفون‌های این شرکت در تاریخ 12 سپتامبر 2018 ( 21 شهریور 1397 ) رونمایی خواهند شد. مکان رونمایی از این محصولات مانند سال گذشته تئاتر استیو جابز واقع در Cupertino ایالت کالیفرنیا خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 17:09 http://ataher.blogfa.com

سلام. به روز رسانی در اهداف منظم نیست. مطالبی که در وبلاگ اخبار روز و سایت میثاق نیوز با هشتک# منتشر را حتماً بازنشر کنید. به صورت روزانه یا یک روز درمیان به روز رسانی کنید. در دوره آتی بازنشر مطالب وب اخبار روز و سایت میثاق نیوز در روز انتشار و یا حداکثر 24 ساعت بعد از آن و مشارکت در پاسخ دهی به مطالب سایر نشریات علیه هدف، توسط کاربران، در ارزیابی بیشتر مد نظر قرارخواهد گرفت.

با سلام و عرض ادب
تلاش در به روز رسانی مطالب به عمل خواهد آمد کما اینکه تا کنون نیز سعی بر همین امر بوده است. ولی متاسفانه گاها به دلیل اعزام به ماموریت و عدم دسترسی به اینترنت این گونه موارد رخ می دهد. ممنون از نظرات حضرت عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.