علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

برگزاری رزمایش مشترک بین ایران و عمان

   سرتیپ راشد بن سعید البلوشی معاون عملیات و برنامه ریزی رئیس ستاد نیروهای مسلح عمان در صدر یک هیئت نظامی برای شرکت در چهار دهمین کمیسیون مشترک نظامی ایران و عمان وارد تهران شد.

محرمانه نداریم ولی همینی که هست!!!

یک کاربر فضای مجازی تصویری از یک بخشنامه به کلیه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی توسط جهانگیری را به اشتراک گذاشت و نوشت:

دیدار خانواده شهدای ناجا با رهبر انقلاب

دیدار خانواده‌های دو شهید نیروی انتظامی با رهبر انقلاب

خانواده‌های شهیدان رضا مرادی و رضا امامی از شهدای ناجا در اغتشاشات بهمن سال گذشته در تهران، ظهر روز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

در این دیدار که همراه با اقامه‌ی نماز ظهر و عصر برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد این دو شهید عزیز، به هر یک از این خانواده‌ها یک جلد کلام‌الله مجید اهدا کردند.

سرباز وظیفه شهید رضا مرادی عملدار و گروهبان یکم شهید رضا امامی قانلو بلاغ، از مأموران نیروی انتظامی بودند که ۳۰ بهمن‌ماه سال گذشته در شب شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (سلام‌الله‌علیها) به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از این در اسفندماه سال گذشته در منازل شهید محمدعلی بایرامی (از مأموران نیروی انتظامی) و بسیجی شهید محمدحسین حدادیان که در اغتشاشات خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیدند، حضور یافته بودند.

بحث اختلاف بین ارتش و سپاه از دهان هر کس خارج شود یا دشمن است یا نا اگاه

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: هیچکس نمی‌تواند بین سپاه و ارتش اختلاف ایجاد کند، که اینگونه صحبت‌ها از دهان هرکس خارج شود یا ناآگاه است و یا دشمن و باید با آن مقابله کرد.

امیردریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اینکه چگونه می‌توان اقتدار دریایی ایران را به جهان ثابت کرد، اظهار کرد: اقتدار دریایی کشور ما بود که موجب شد ششمین اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریای کشور‌های حاشیه اقیانوس هند در تهران برگزار شود.

ادامه مطلب:

تولید ۲۵خودرو متوقف شد

تولید ۲۵ خودرو متوقف شد

 به نقل از صداوسیما، تولید و واردات خودروهای MVM ۳۱۵ سدان، MVM ۵۵۰، تیگو ۵، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ دوگانه سوز، سایپا ۱۴۱ بنزینی و دوگانه سوز، آریو ۱۵۰۰ سی سی، پژو پارس با موتور XUM، وانت تک کابین و دو کابین مزدا بنزینی و دوگانه سوز، کارا ۱۷۰۰(بنزینی و دوگانه سوز)، آسا B ۵۰F، لیفان ۶۲۰، لیفان X۵۰، لیفان X۶۰، جک J۵، هیوندای i۱۰ با اجرای فاز اول استانداردهای جدید اجباری از دستور کار خودروسازان خارج شد

سربازان نماد امنیت هستند

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجدید میثاق سربازان نمومه نیروهای مسلح با آرمانهای امام خمینی(ره) که صبح امروز در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک روز جوان گفت: ضروری است که امروز که به نام جوان و سرباز جوان نامگذاری شده به این قشر توجه ویژه شود، بر این اساس هر ساله همایشی برگزار میکنیم تا حق این نامگذاری ادا شود.

وی افزود: حضرت علی اکبر (ع) در واقعه عاشورا 18 تا 20 سن داشتند، در طول تاریخ، جوانان بسیاری خود را فدای اسلام کردند، حضرت علی اکبر به سه خصوصیت بصیرت، ولایت‌مداری و شجاعت در واقعه کربلا مشهور هستند و ایشان آگاهانه و با شجاعت ولایتمداری انتخاب کردند.

استقلال با شفر سوم شد

تیم فوتبال استقلال با ١۵ برد،٩ مساوى،۶ باخت،۴٣ گل زده و ١٨ گل خورده با مجموع ۵۴ امتیاز پس از پرسپولیس و ذوب آهن رده سوم لیگ برتر فوتبال را از آن خود کرد.

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازى مقابل سپاهان در چارچوب رقابت هاى لیگ برتر با گل تیام، برنده این دیدار شد تا فصل هفدهم را با رده سوم به پایان برساند.

 

همچنین فرشید اسماعیلى با ۵ پاس گل برترین پاسور آبى پوشان در این فصل بود وعلى قربانى با ۶ گل زده برترین گلزن استقلال در لیگ برتر فوتبال شد. 

از طرفى برای دوازدهمین بار است که استقلال در پایان لیگ برتر در جمع ۳ تیم نخست لیگ قرار می گیرد.

قدر دانی ف نداجا از مردم

قدردانی فرمانده نداجا از مسئولان و مردم تهران بابت همکاری در برگزاری اجلاس IONS

  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IONS) پیامی به منظور قدردانی ازدست‌اندرکاران و حامیان اجلاس، صادر کرد

استحکام خوبی در حوزه بازدارندگی نیروهای مسلح وجود دارد

امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم تجدید میثاق سربازان نمونه نیرو‌های مسلح با بنیانگذار انقلاب که امروز صبح پنجشنبه (۶ اردیبهشت ماه) در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به جشنواره جوان سرباز اظهار کرد: سربازان دفاع مقدس الگویی برای سربازان امروز هستند. 

گلفام با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح با درس گرفتن از سربازان در طول دفاع مقدس جشنواره جوان سرباز را برگزار می‌کند ادامه داد: این جشنواره در نظر دارد به سربازان بگویند که در بین مردم چه جایگاهی دارند تا نقش خود را به عنوان نسل سوم و چهارم پس از انقلاب به خوبی ایفا کنند.

ورود کیم جونگ اون به ...

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی ساعت 9:30 صبح امروز (جمعه) به وقت محلی (5 بامداد به وقت تهران) در منطقه عاری از سلاح واقع در مرز دو کشور دیدار کردند تا جهان شاهد سومین دیدار میان سران دو کره در طول تاریخ باشد.

بر اساس این گزارش، سران دو کره ابتدا در خط مرزی با یکدیگر دست دادند و پس از آن نیز اون با عبور از این خط، پا در خاک کره جنوبی گذاشت ،سپس این را دعوت کرد که وی نیز از خط مرزی عبور کند و پا در خاک همسایه شمالی بگذارد.

پس از آن نیز سران دو کشور بار دیگر به خاک کره جنوبی بازگشتند جایی که پس از شرکت در مراسم استقبال رسمی و دیدار با مسئولان کشور مقابل راهی محل برگزاری دیدار خود شدند.