علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

این غلط است که برخی بر سر سفره انقلاب بنشینند ولی پز ...بدهند

انقلاب اسلامی درشرایطی سخت شکل گرفت

  حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع مردم کرمان باتبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خداوند را شکر کنم از اینکه ما مکتب و مذهبی را داریم که این مکتب و مذهب دیروز و امروز تا آخر حیات بخش بشریت است.

وی تصریح کرد: انقلاب های زیادی در در دنیا به وقوع پیوسته است ،مثل انقلاب کارگران روسیه، بعضی انقلاب ها عنصری بودند مثل سیاه ها بر علیه سفیدها اما انقلاب ما در مقطعی به وقوع پیوست که دنیا تحت حاکمیت یک دوقطبی جهانی بود و کسی در جهان باور نمی کرد کشوری بتواند مستقل از این دو بلوک، حرکت کند و حرف بزند.

سردار سلیمانی ابراز کرد: فقط در تاریخ پیامبران می بینیم کسانی بودند که توانستند نظام فاسد و مسلط برمردم را با تکیه بر ایمان به خدا سرنگون کنند.

اعتراضمان نباید باعث ویرانی ایرانمان گردد

پُشت مرزهای شرقی کشور، ‌ده‌ها گروه مسلح تروریستی متخاصم – ضدایرانی، از

 

جمله : القاعده، طالبان، جندلله،‌ جیش‌العدل، جیش محمد، شبکه حقانی، حرکت انصار، اتحاد الجهادی الاسلامی و غیره – با هزاران نیرو مستقر هستند. – در کنار آن‌ها – به مدد دلارهای عربستان سعودی – زنجیره‌ای از مدارس وهابی در «مناطق قبیله‌ای فدرآل پاکستان» و نواحی مرزی ایران تاسیس شده که سال‌هاست – با هدف مشخص «شیعه کُشی» – هزاران کودک و نوجوان محروم این مناطق را شستشوی مغزی می‌دهند، آلوده به تنفر و کینهٔ فرقه‌ای می‌کنند و برای «جهاد با رافضی‌‌ها(شیعیان)» آماده می‌سازند. – پُشت مرزهای غربی کشور نیز – از شمال تا جنوب – صدها تشکُل‌ سیّال و سلول‌ تروریسیِ فعال و خفته وجود دارد.

فریب لبخند دشمن را نخورید

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن برای اینکه ما را شکست دهد نمی‌تواند با اسلحه بیایید، گفت: دشمن با لبخند می آید پس نباید فریب ظاهر زیبا و لبخندش را خورد. 

دریادار خانزادی

برچسب‌ها: امیر دریادار حسین خانزادیفرمانده نیروی دریاییارتش جمهوری اسلامی ایران 

زاندارم دیروز ابر قدرت امروز

 کلیه تجهیزات نظامی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها به وارد کردن  از کشورهای اروپایی و آمریکا  خلاصه می‌شد، به گونه ای که هر زمانی که  غربیان اراده  می کردند، قادر بودند  از فروش تجهیزات به ایران  جلوگیری کنند؛ این  امر موجب وابستگی بیش از پیش ایران به کشورهای اروپایی و آمریکا شده بود؛ از آن طرف نیز آموزش به نیروهای نظامی  تنها توسط مستشاران آمریکایی و دیگر کشور ها صورت می گرفت و چیزی به  عنوان خودکفایی علمی برای رژیم پهلوی تعریف نشده و بیگانه بود.

از ژاندارم منطقه تا ابر قدرتی

رد پای بهاییت در خیابان انقلاب

رد پای بهائیت در خیابان انقلاب / نقش بهائیت در انسجام بی حجابی / دشمن، در موضوع " حجاب زدائی" از خط شکن هایی جهت تخریب ساختارها استفاده می کند که الگو گرفته از سمبل‌های آزادگی و نوگرایی و حتی بعنوان پیشگامان فمینیسم، مطرح است. با قطعیت بهاییت و سازمان مخفی آن در همه تحریکات براندازانه و حمایت های آشکاری که طی چند روز اخیر مدیریت بهاییان حاکم بر BBC فارسی از خود در راه اندازی کارناوال دختران خیابان انقلاب بی‌پرده آشکارساخته،نقش دارد.

کاریکاتور/ رد پای بهائیت در خیابان انقلاب!

نظرسنجی دانشگاه امریکایی

نظرسنجی دانشگاه آمریکایی: مردم ایران از تغییر نظام سیاسی حمایت نمی‌کنند/بی‌اعتمادی عمومی به آمریکا

نتایج نظرسنجی دانشگاه مریلند و مرکز نظرسنجی IranPoll نشان می‌دهد اکثریت قاطع مردم ایران علی‌رغم داشتن مطالبات معیشتی از ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی آن حمایت می‌کنند. 

راهپیمایی 22 بهمن در همدان
 

گفتگو با رییس پدافند غیر عامل

من تلگرام از وزارت ارتباطات و مقامات امنیتی سوء استفاده کرد

گفتگوی مفصل سردار جلالی، رئیس پدافند غیرعامل درباره نقش پیام‌رسان تلگرام در اغتشاشات اخیر و همچنین برخی موضوعات مهم روز را از نظر می‌گذرانید.

   اغتشاشات اخیر که در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد، نشان داد انجام اقدامات پدافندی غیرعامل در کاهش بحران و جلوگیری از حوادث بیشتر، نقش مهمی ایفا می‌کند.

 سردار غلامرضا جلالی به عنوان رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشورمیهمان دوربین باشگاه خبرنگاران جوان بود تا در مورد اغتشاشات اخیر و نقش شبکه های اجتماعی در آن توضیحاتی ارائه دهد. در ادامه گفتگوی مفصل ما با رئیس پدافند غیرعامل را می‌خوانید.

حمایت از نو اوران کشور

خلاءهای موجود در حمایت از نوآوران کشور در حال برطرف شدن است

؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش تخصصی سرآمدان فناوری و صنعت بسیج در جمع خبرنگاران گفت: برای حمایت از نوآوران در کشور خلأ‌هایی وجود دارد که البته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدامات خوبی در جهت حمایت از نوآوران انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج در زمینه حمایت از نوآوران، وظایفی را برعهده گرفته است، گفت: ما باید نوآوران را به جامعه معرفی و در این رابطه الگوسازی کنیم؛ این الگو‌ها در راستای هدایت جوانان نوآور به سمت مراکز ثبت اختراع و حامی واحد‌های تولیدی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز نیازمند راهکار‌های انقلابی و عملیاتی هستیم به گونه‌ای که حمایت‌ها از نوآوران پشت درب‌ها و روی میز‌ها نماند، چون اگر این اتفاق بیافتد ممکن است موجب دلسردی مبتکران و نوآوران شود و حتی ممکن است دیگران این افراد را جذب کنند که این به مصلحت نیست

دورببن حرارتی ساخت ایران

دوربین حرارتی RU۶۰G

دوربین حرارتی RU۶۰G قابلیت نصب روی انواع سلاح‌ های انفرادی به خصوص سلاح‌های تک تیرانداز را دارد.

دوربین‌های حرارتی یکی از نیازهای نیروهای مسلح برای تیراندازی دقیق در شب و یا شرایط نامساعد جوی است. در کشور ما در گذشته این دوربین‌ها از خارج خریداری می‌شد اما با وضع تحریم‌های نظامی علیه ایران، صنایع دفاعی کشورمان موفق به طراحی و تولید انواع دوربین‌های حرارتی بومی شده است.

با تمام توان به کمک نیروهای امدادی بشتابید

سرلشکر باقری

به گزارش مشرق، به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری در پیامی از اعلام آمادگی نیروهای مسلح در امر کمک رسانی به دولت و نیروهای امدادی در بازگشایی راه‌های کشور خبر داد و اعلام کرد به تمام نیروهای مسلح ابلاغ شده است که با تمام توان و استعداد به کمک نیروهای امدادی بشتابند.