علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

نظامیان صهیونیستی کودک 6ساله فلسطینی را دستگیر کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز یک کودک ۶ ساله فلسطینی را در اردوگاه «الجلزون» در کرانه غربی فلسطین اشغالی بازداشت کردند

بازداشت کودک ۶ ساله فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از المنار، نظامیان صهیونیست عصر امروز «آدم احمد مصاوره»، کودک ۶ ساله فلسطینی را در اردوگاه جلزون در کرانه باختری بازداشت کردند. 

ادامه مطلب ...

امریکا برای ناامن کردن دوباره سوریه اقدام خواهد نمود


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویکتور بوندارف رئیس کمیسیون دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه گفت: «آمریکابرای بی ثبات کردن مجدد اوضاع سوریه تلاش می‌کند و روسیه به بشار اسد برای مقابله با آن کمک خواهد کرد.»  

ادامه مطلب ...

ده بهمن20 هزار نفر از سربازی معاف می شوند

سردار ابراهیم کریمی، جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به پایان زمان ثبت نام کسری خدمت و معافیت سربازی ایثارگری گفت: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام در 10 دی ماه و بررسی یک ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال باشند، اعلام خواهد 

10 اسفند 20 هزار نفر از سربازی معاف می‌شوند

ازاد سازی بیت المقدس بزرگترین اقدام بشریت است

صفحه منتسب به سردار سلیمانی، با انتشار پستی در اینستاگرام، آزادسازی بیت‌المقدس را بزرگترین عملیات تاریخ بشریت خواند.

سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه منتسب به سردار سلیمانی با انتشار پستی در اینستاگرام از ادامه عملیات آزاد سازی تا رهایی قدس شریف خبر داد.  

ادامه مطلب ...

امریکا از اشتباهات گذشته درس بگیرد

رهبر شوروی سابق در دیدار با سفیر آمریکا در روسیه بر عدم تکرار اشتباهات گذشته در رابطه روسیه و آمریکا تاکید کرد.

خطاب به سفیر آمریکا در روسیه:گورباچف: آمریکا اشتباهات گذشته را تکرار نکندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، «میخائیل گورباچف» رهبر شوروی سابق در دیدار با «جان هانتسمن» سفیر آمریکا در روسیه، به وی  توصیه کرد تا اشتباهات گذشته که جهان را به آستانه جنگ هسته‌ای کشاند را در رابطه بین مسکو و واشنگتن تکرار نکنند و از آن درس بگیرند. 

ادامه مطلب ...

دهمین کنفرانس ملی فرماندهی و دفاعی ایران اغاز شد

  دهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران، با شعار «فرماندهی و کنترل در بحران» از دقایقی پیش به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش، در مجموعه فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) حضور دارند

قدم های ال سعود بر روی حون و خیانت

سید جلال فیاضی به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را خطرناکترین اقدام حاکمیت آمریکا یاد کرد و اظهار داشت: تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر انتقالسفارت آمریکا به قدس،احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را بر انگیخت و قطعا این تصمیم به ضرر کاخ سفید و رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

وی افزود: با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سویترامپ،موج مخالفتها در جهان روز به روز افزایش و شعله های انتفاضه فلسطین فروزانتر می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی به نقش عربستان سعودی در رسمیت بخشیدن به اشغال قدس اشاره کرد و گفت: از همان ابتدای تصمیم ترامپمبنی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس در محافل سیاسی این گمانه زنی وجود داشت که چنین تصمیمی نمی تواند بدون هماهنگی با کشورهای عربی متحد آمریکا به ویژه عربستان اتخاذ شود.

ثروت ایت الله بهجت

آیت‌الله بهجت مقداری پول از جیب خود خارج می کنند و به شخصی که عازم کربلاست می‌دهند تا در ضریح اباعبدالله (ع) بیاندازد.

ثروت افسانه ای آیت الله بهجت+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فیلمی که در ادامه خواهید دید شخصی به آیت الله بهجت رضوان الله تعالی علیه مراجعه می‌کند و می‌گوید سفر کربلا در پیش دارد. آیت الله بهجت پس از آنکه زمان سفر را می‌پرسند مقداری پول از جیب خود خارج می‌کنند و به او می‌دهند و می‌گویند به حرم اباعبدالله بیاندازد.

مبلغ پولی که ایشان به زائر کربلا می‌دهند به‌اندازه‌ای است که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته و باعث بازنشر آن در شبکه‎های اجتماعی شده است. تماشای این لحظه خالی از لطف نیست.

آیت الله بهجت از شاگردان مرحوم سید علی قاضی بودند که در سن 92 سالگی به لقاء الله شتافتند و در حرم معصومه به خاک سپرده شدند

علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ی او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

عزت‌آفرینی کردید و برای یک هدف بزرگ از حق خود گذشتید

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.

ایشان افزودند: قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید، البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند.

هفت ترفند برای بهبود کارایی مغز

مغز یکی از مهمترین اعضای بدن است که وظیفه سنگینی و نقش بسیار پررنگی در فعالیت و سلامت انسان دارد اما برای تقویت آن چه باید کرد؟

7 ترفند ساده و مفید برای بهبود کارایی مغز+فیلمبه گزارش خبرنگار وبسایت عربی اسکای نیوز اقدام به نشر ویدیویی درباره راهکارهای تقویت مغز کرده که در آن به 7 توصیه مهم اشاره شده است.

اگر این 7 ترفند را به طور مدام در زندگی روزمره خود به کار بگیرید قطعا نتیجه آن را به وضوح حس خواهید کرد و راهکارهای مذکور را به دوستان و آشنایان خود نیز توصیه می کنید. 

ادامه مطلب ...