علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

رازهای بدن شما

صورت شما راز وضعیت داخلی بدن و بیماری های داخلی را برملا می سازد، به صورت خود نگاه کنید و بدانید که کدام بخش بدن شما مشکل دارد.
تصویر تشخیص 10 بیماری از روی چهره انسان + عکس

  به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، حتما برای شما پیش آمده است فردی مسن و با تجربه با نگاه کردن به صورت شما بگوید «چرا رنگ و رو ندارید؟» یا «رنگ صورتتان پریده است» یا « صورت تان زرد به نظر می رسد» و این ها گواه این است که شما گویا حال مزاجی خوبی ندارید. بله درست است، صورت شما راز وضعیت داخلی بدن و بیماری های داخلی را برملا می سازد.

 

ادامه مطلب ...

شبکه های اجتماعی با اطلاعات شخصی ما چه می کنند؟

هفته نامه عصر ارتباط - میثم لطفی: زمانی که مکس اسکرمز، یکی از کارشناسان امنیتی سرشناس استرالیایی از شرکت فیس بوک خواست تا داده های شخصی خود را روی سرورهای آنها مشاهده کند، برای او 1222 صفحه اطلاعات ارسال شد.

مفایل حاوی این اطلاعات به قدری حجیم بود که اگر روی کاغذ A4 چاپ می شد و این کاغذها در امتداد یکدیگر قرار می گرفتند، مسافتی به طول یک چهارم مایل را احاطه می کردند و البته توجه داشته باشید که این حجم فقط به اطلاعات شخصی اسکرمز مربوط می شد و شبکه اجتماعی فیس بوک بیش از 1.65 میلیارد مشترک فعال دارد که اطلاعات شخصی تمامی آنها روی سرور این شرکت قرار گرفته است.  
در این فایل انواع مختلف اطلاعات شخصی اسکرمز یافت می شد که از جمله آنها می توان به شماره تلفن، آدرس ایمیل اطرافیان، تاریخچه فعالیت اینترنتی در دستگاه الکترونیکی، همایش ها و اتفاقاتی که در آن شرکت کرده و ... تمامی اطلاعات رد و بدل شده میان او و دوستانش اشاره کرد.

شبکه های اجتماعی با اطلاعات شخصی ما چه می کنند؟
 
ادامه مطلب ...

برترین هلیکوپترهای جنگی جهان را بشناسید!

سالها به طول انجامید تا مهندسان ارتش های جهان متوجه آن شوند یک یک هلیکوپتر تهاجمی علاوه بر تسلیحات خود نیازمند فناوری های مدرن روز و تجهیزات پیچیده کامپیوتری است.

هلیکوپترهای تهاجمی درجهان امروزی وظایف متفاوتی را بر عهده دارند که کمترین آنها حملات غافلگیرانه مانند نابودی اسامه بن لادن است. حفاظت از اشخاص مهم در طول سفر، پشتیانی گردان های زرهی، حفاظت از کاروان های مهم حمل تسلیحات و برتری هوایی در جنگ هایی میانی از جمله مهمترین کاربردهای آنها است.
مجموعه Military Today که ید طولانی در انتخاب برترین های جهان دارد، اینبار نیز دست به کار شده و در آخرین ویرایش از لیست 9 هلیکوپتر تهاجمی برتر جهان تغییراتی را صورت داده است. این هلیکوپترها همگی در خدمت ارتش های جهان حضور دارند و تنها نام محصولاتی ذکر شده است که هم اینک در خدمت هستند.
برترین هلیکوپترهای جنگی جهان را بشناسید!
   
ادامه مطلب ...

رمزگشایی از هشدار سپاه پاسداران به عربستان سعودی

سپاه پاسدارن در بیانیه ای که برای شناورهای حاضر در منطقه رزمایش صادر کرده آورده است: "به کلیه شناورهایی که در رزمایش ( سپر خلیج فارس) حضور دارند، اعلام می‌گردد، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد اصالتاً این رزمایش مصداق مشخصی برای تشنج آفرینی و کم کردن امنیت پایدار در خلیج فارس است.به همین لحاظ عبور هیچ یک از شناورهای نظامی شرکت کننده در این رزمایش، حق عبور از آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و به هیچ وجهی نباید به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی نزدیک شوند، چرا که ما اعلام می داریم این عبور به هیچ وجه مصداق عبور بی ضرر نمی‌باشد.نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای تامین امنیت پایدار خلیج فارس و تنگه هرمز در آمادگی کامل به سر می برند و با هرگونه حرکت، تلاش و اقدام برای برهم زدن آرامش و امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مقابله متناسب و فوری انجام خواهد داد."

به طور قطع کشورهای حاضر در منطقه خلیج فارس می توانند به تنهایی امنیت این منطقه مهم جهان را تامین کنند اما مداخله قدرت های خارجی و تفرقه انداختن میان کشورهای خلیج فارس، باعث شده تا هر یک سیاست جداگانه ای را در پیش بگیرند و حتی پیشنهادهای جمهوری اسلامی را برای مدیریت بوی منطقه، نپذیرند. با وقوع جنگ اول خلیج فارس، آمریکا عملا ناوگان های نظامی خود را وارد منطقه کرد و با استفاده از فضای موجود جنگی، پایگاه های نظامی اش را نیز در شیخ نشین های خلیج فارس راه اندازی کرد. اهدافی که آمریکا به دنبال آن است و کشورهای عرب خلیج فارس نیز با آن همراستا شده اند، گویای نقاط ضعف دائمی است که به یکی از کانون های بحران در جهان تبدیل شده است.   ادامه مطلب ...

کلینتون: سعودی‌ها صادرکننده اصلی افراط‌گرایی‌اند

به گزارش مشرق، بنیاد «ویکی‌لیکس» روز شنبه بخش‌هایی از سخنرانی‌های «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در جمع‌های خصوصی بانکداران و صاحبان سرمایه در آمریکا را منتشر کرد.

وی در این سخنرانی‌ها، بی‌پرده‌تر از مجامع عمومی سخن گفته و برخی نظریاتش را از جمله در مورد عربستان، صریح‌تر بیان کرده است.

سعودی‌ها بزرگترین صادرکننده تفکرات افراطی

بخشی از این ایمیل‌ها مربوط به اظهارات کلینتون در مورد عربستان سعودی است.

بر اساس این اسناد، هیلاری کلینتون در یک نشست غیرعلنی گفته است که سعودی‌ها مخالف اخوان‌المسلمین هستند، اما «این مسئله خنده‌دار است، چون سعودی‌ها در 30 سال گذشته بیش از هر مکان دیگری در روی زمین، تفکرات افراطی‌ صادر کرده‌اند»

دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟

بررسی‌ها نشان داده است اگر فقط دو روز حمام نروید باکتری‌های موجود در بدن می‌تواند شما را در معرض ابتلا به بیماری قرار دهد.
دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در قرون وسطی حمام کردن اتفاق معمولی نبود و آن طور که در تاریخ ثبت شده است، حتی در برخی مناطق نوعی رفتار غیراخلاقی تلقی می‌شد.

با این وجود در عصر حاضر دوش گرفتن و حمام کردن یک اتفاق روزمره محسوب می‌شود که برای حفظ بهداشت و نظافت تاکید زیادی روی آن شده است. ولی آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر تنها ۲روز به حمام نرویم چه اتفاقی می‌افتد؟  

 

   ادامه مطلب ...