علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

اتهامات امریکا به حزب الله بی پایه و ظالمانه است

سید حسن نصرالله

"سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت یادبود شهدای قنیطره و اربعین پدر عماد مغنیه گفت: بدون فداکاری شهدا امنیت در کشورمان محقق نمی شد.

وی در این سخنرانی گفت: باید به حق شهدا بر ملت و کشور و امت اعتراف کنیم و زمانی که هر مسئولی درباره امنیت صحبت می کند باید برای همگان این نکته به ذهن خطور کند که امنیت بدون فداکاری شهدا محقق نمی شد و زمانی که درباره شکست آمریکایی ها و پیروزی ملت های منطقه در مقابله با چالش ها حرف می زنیم باید بدانیم که این فضل خداوند بوده و کسانی که فداکاری کرده و مجروحانی که از درد رنگ می برند و کسانی که مقاومت کردند بر گردن ما حق دارند

افزایش ۲۰تا ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولتی

رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است که دولت متناسب با مشاغل و شرایط خود این افزایش ها را اعمال می کند.

پول اسکناس


ورود وزیر تولیدات دفاعی ،علوم و فناوری پاکستان به ایران

وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان صبح امروز در صدر یک هیئت عالیرتبه با استقبال رئیس امور بین الملل وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

ورود وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان به تهران  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به دعوت رسمی امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان صبح امروز در صدر یک هیئت عالیرتبه با استقبال رئیس امور بین الملل وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

رانا تنویر حسین در این سفر که با هدف گسترش همکاری دفاعی میان ایران و پاکستان انجام می شود با امیر حاتمی دیدار و مذاکره خواهد کرد. 

ادامه مطلب ...

پیام تسلیت سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت جان باختن دریانوردان سانچی، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کرد.

سرلشکر باقری جان باختن دریانوردان نفتکش سانچی را تسلیت گفت در پی جان باختن 32 تن از هموطنان در سانحه‌ تصادم، آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های چین، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انّا لله و انّا الیه راجعون

جان باختن 32 تن از کارکنان دریادل و فداکار کشتی نفتکش سانچی در سانحه دلخراش تصادم، آتش‌سوزی و غرق شدن در حین مأموریت و تلاش برای خدمت و پیشرفت ایران اسلامی در سرزمین‌های دوردست و آب‌های چین، موجب تأثر و تألم فراوان گردید. 

اینجانب این مصیبت عظیم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت دریانوردان جانباخته و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

پاسخ به تمامی شایعات نفتکش

حادثه نفتکش سانچی شایعاتی زیادی به همراه داشت که حمله آمریکایی ها از داغ ترین آنهاست.

پاسخ به تمام شایعات درباره حادثه نفتکش سانچی/ از حمله آمریکایی‌ها تا وجود اتاق امن در کشتی با غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در اقیانوس آرام  شایعاتی زیادی پیرامون این موضوع در بین مردم و کارشناسان مطرح شد که از مهم ترین آنان می توانیم به حمله آمریکایی ها به کشتی ، احتمال زنده بودن خدمه کشتی در اتاق امن و یا مخابره نشدن حادثه در سطح بین الملل اشاره کرد.

جهت شفاف سازی مسائل به وجود آمده گفتگویی داشتیم با هادی حق‌شناس مدیر امور دریایی سازمان بنادر که در ادامه می خوانید.

حق‌شناس در ابتدای مصاحبه  درباره این ادعا که گفته می شود، مقصد نهایی کشتی سانچی کره‎شمالی بوده است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. مقصد نهایی نفتکش  داسان کره جنوبی بوده که حاوی محموله 136 هزار تنی میعانات گازی بوده است.

وی در مورد اظهارنظرها درباره عمدی بودن حادثه و برخورد موشک از سوی آمریکایی‌ها به این نفتکش به دلیل قطع شدن رادار، گفت: این موضوع از آن دست شایعاتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود و به هیچ عنوان صحت ندارد.


نرم افزارهای داخلی جایگزین تلگرام می شود

تقی‌پور:  

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: ۵ پیام‌رسان "سروش، ویسپی، گپ، آی گپ و بیسفون" قرار است جایگزین تلگرام شود 

تقی پور

جا ماندگان سهام عدالت

پوری حسینی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تکلیف یک میلیون و 800 هزار جامانده سهام عدالت پس از واریز سود مشمولان تعیین می‌شود.

این مقام مسئول ارزش روز سهام عدالت را بیش از 2.4 میلیون تومان اعلام کرده است.

 

تورم دو رقمی در راه است.

پورابراهیمی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی ما این است که تورم در سال ۹۷ دو رقمی است اما اینکه چه رقمی باشد، بستگی به قیمت حامل های انرژی دارد

کاریکاتور بی دی اس

بی دی اس؛ جنبش تحریم و ورشکستگی رژیم صهیونیستی / علاوه بر فعالیت‌های محور مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه ای تشکیلاتی در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در برابر صهیونیسم دنبال می شود که جنبش بی دی اس نام دارد. تمامی صهیونیست ها اعتقاد دارند که بی دی اس خطری استراتژیک برای رژیم خشونت طلب اسرائیل است که متشکل از اشغالگری و آپارتاید و استعمار است. سیاست هایی که از سوی موسسات حاکم رژیم صهیونیستی از زمان موجودیت این رژیم در سرزمین های اشغالی دنبال شده است.

کاریکاتور/ بی‌دی‌اس؛‌جنبش‌تحریم و ورشکستگی‌رژیم‌صهیونیستی

طرح ریجستری موبایل های وارداتی

با دیدن این پیامک، گوشی موبایلتان را به فروشنده پس بدهید + عکس

 ؛ در پی طرح شناسه دار کردن تلفن‌های همراه، بسیاری از گوشی‌های وارداتی مشمول این طرح قرار گرفتند.

تاکنون دو فاز از این طرح اجرا شده و فاز سوم نیز در حال اجراست. این مساله بازار گوشی‌هایی مانند اپل را تحت تأثیر قرار داده است، طبق این طرح هر گوشی‌ای که  شناسه دریافت نکرده باشد غیر فعال خواهد شد. 

کاربرانی که گوشی‌های آنها ثبت نشده باشد، پیامک زیر را دریافت خواهند کرد. دارندگان این گوشی‌ها باید بلافاصله محصول خریداری شده را پس دهند چرا که غیرقانونی بوده و باید ثبت شوند.