علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

علی جانم

مطالبی پیرامون بصیرت افزایی در فضای مجازی

پیشروی نیروهای سوری در وادی‌ بردی

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در منطقه وادی بردی در حومه دمشق، بر منطقه " وادی تمامه" و گذرگاه "ابو سالم" مسلط شد و یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی تروریست‌ها در شهرک عین فیجه با روستای افره را قطع کرد.

در این درگیری ها شماری از عناصر تروریستی از جمله " حمود دوکه" که یکی از معارضان سوری و مورد حمایت گروه تروریستی جبهه النصره بود به هلاکت رسید.
ارتش سوریه پس از پیشروی در این منطقه به اطراف شهرک عین فیجه در وادی بردی رسید و مراکز انتشار تروریست ها را در این شهرک مورد هدف قرار داد.
  
تروریست ها نیز برای جلوگیری از پیشروی نیروهای سوری، برخی از خانه های مردم در شهرک عین فیجه را به آتش کشیدند و مانع ورود این نیروها به داخل شهرک شدند.

در دیرالزور و حومه آن نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پشتیبانی هوایی، مواضع تروریست های داعش را هدف قرار دادند.

نیروی هوایی ارتش سوریه و روسیه مواضع تروریست های داعش را در مناطق "معامل، تله التامین، صاله، مقابر و تله بروک" در شهر دیرالزور هدف قرار دادند و ضمن به هلاکت رساندن شماری از تروریست ها، برخی از تسلیحات آنها را نیز منهدم کردند.

ارتش و نیروهای سوریه در درگیری شدید با تروریست های داعش در جنوب غرب دیرالزور و در اطراف فرودگاه نظامی این شهر، خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری به تروریستها وارد آوردند.

ارتش سوریه تلاش تروریست ها برای منفجر کردن یک خودروی بمب گذاری شده به همراه مقادیری مواد منفجره را قبل از رسیدن به یکی از مراکز نظامی در اطراف فرودگاه دیرالزور را ناکام گذاشت و با منهدم کردن این خودرو، شماری از عناصر تروریستی را نیز به هلاکت رساند.

 همچنین ارتش سوریه هجوم تروریست های داعش به یک مرکز نظامی در منطقه "تل بروک" در شمال غرب دیرالزور را ناکام گذاشت و 5 تروریست را به هلاکت رساند.

تروریست های داعش به دنبال هجومی گسترده از محورهای جنوبی و شمال غربی به مراکز نظامی متعددی بودند با مقابله ارتش سوریه مواجه شدند.

در این درگیری ها شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند و یک تانک و چند خودروی مجهز به سلاح سنگین نیز منهدم شدند.

در حومه شرقی دیرالزور نیز نیروهای مردمی برخی از مراکز تروریست های داعش و چند خودرو متعلق به این تروریست ها را منهدم و 9 نفر از آنان را به هلاکت رساندند.

در حومه شرقی حمص نیز ارتش سوریه محورهای ارتباطی تروریست های داعش را در شرق محطه الرابعه و جنوب شرق تیاس و بئر الفواعره را هدف قرار داد و شماری از آنان را به هلاکت رساند. همچنین چند خودروی مجهز به سلاح سنگین تروریست ها منهدم شدند.

ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست های داعش را در غرب تدمر هدف قرار داد و علاوه بر به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، 3 خودروی مسلح، دو خمپاره انداز و یک تانک را منهدم کرد.

نیروهای سوری مستقر در دانشکده هوایی در حومه شرقی حلب نیز 10 خودروی متعلق به تروریست های داعش را در محور "مهدوم- دیرحافر" هدف قرار دادند.

همپنین در حمله موشکی تروریست های جبهه النصره به شهرک تحت محاصره فوعه در حومه ادلب، 8 غیرنظامی زخمی شدند و خسارات بسیاری به وجود آمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوخیییی جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 23:25 http://nilldream.2fh.co

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
898651

چشم حتما
ممنون از لطف نظرتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.